مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 18:222022-07-27اجتماعي

دروازه عاشقی| استقرار 40 گیت مسقف گذرنامه در مرز شلمچه


معاون امنیتی، انتظامی استان خوزستان گفت: از استقرار 40 گیت مسقف گذرنامه برای تسهیل در تردد و رفاه حال زائران در مرز بین المللی شلمچه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمشهر، ولی حیاتی معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان، بعداز ظهر امروز در نشست هماهنگی که میان اعضای ستاد اربعین استان خوزستان و بصره در خاک عراق برگزار شد، اظهار کرد: در راستای انجام کنگره عظیم اربعین حسینی، امروز ملاقات مرزی میان اعضای ستاد اربعین استان خوزستان و استاندار بصره و ستاد اربعین عراقی برگزار شد.

وی با اشاره به هدف از تشکیل این ملاقات ها، ادامه داد: در راستای تسهیل زائران از مرز بین المللی شلمچه، در شلمچه عراق امکانات زیر ساختی مورد نیاز را فراهم خواهیم کرد.

معاون امنیتی، انتظامی استانداری خوزستان، تصریح کرد: بر همین اساس پیش بینی استقرار 40 گیت گذرنامه مسقف در شلمچه عراق برای رفاه حال زائران انجام شده است.

وی افزود: در بحث آب مورد نیاز آن سوی مرز، دستور تامین آب شرب بهداشتی پایدار نیز ابلاغ شده و در مدت 10 روز آینده، مسئله آب شرب در ورودی شلمچه عراق برطرف خواهد شد.

حیاتی ادامه داد: همچنین گروه های برق استان خوزستان، مشغول تلاش برای تقویت برق شلمچه عراق هستند تا کمبودی متوجه زائران در این سوی مرز نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه عاشقی| استقرار 40 گیت مسقف گذرنامه در مرز شلمچه

دروازه عاشقی| استقرار 40 گیت مسقف گذرنامه در مرز شلمچه